Monday, January 16, 2012

Life motto

Ξέρετε το μηχάνημα που λέγεται silhouette; Πολύ θα το εκτιμούσα ως δώρο! Μου βγήκε η ψυχή να κόψω όλα τα γραμματάκια για να κολλήσω αυτό στην ντουλάπα μου:
Do you know silhouette? I would appreciate it as a gift! It was a torture to cut all the letters so I could put this on my closet:

Αλλά άξιζε τον κόπο, γιατί το βλέπω και νιώθω υπέροχα... Όχι γιατί το έφτιαξα! Αλλά γιατί είναι αλήθεια...
But it was totally worth the while because I see it and I feel great... Not because I made it! But because it is true...

Μάλιστα ακούω και την φωνή της Edith Piaf στο μυαλό μου να το τραγουδάει! Ναι, ακούω συχνά ξένες φωνές στο μυαλό μου, αλλά κυκλοφορώ ακόμα ελεύθερη :) Η χειρότερή μου είναι του χοντρού κινέζου που όποτε τρώω κινέζικο επιμένει "Μαρία, σταμάτα να τρωωωωως.......".
I even hear in my mind Edith Piaf singing! Yes, I hear other people's voices in my mind and I am still free :) The worse is the fat chinese guy's voice who every time I eat chinese food he insists "Maria, stop eatiiiiing.....".

Φιλιά!
Kisses!

Υ.Γ Αυτό που έφτιαξα το είδα και είπα "θα το κάνω" όπως με πολλά πράγματα που βλέπω γύρω μου και στο ιντερνετ. Μια μέρα όμως ίσως αποκτήσω το αυθεντικό από εδώ.
P.S. What I made was inspired -as so many things are- from something someone else made first. I can only wish to have the original print one of these days!

No comments:

Post a Comment