Saturday, November 12, 2011

"Σου πήρα κάτι..." - "I have something for you..."

Υπάρχουν οι μέρες που σε πλησιάζει μ΄ένα χαμόγελο και σου δίνει μια σακούλα μ΄ένα δώρο μέσα, έτσι, χωρίς καμία αφορμή, χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο...
Και οι μέρες που ξυπνάς κι έχεις μια ιδέα να φωτίζει στο μυαλό σου, "πρέπει να του πάρω αυτό, θα είναι τέλειο, θα του αρέσει..." ή βλέπεις κάτι σε μια βόλτα στην αγορά και το φωτάκι ανάβει τότε "αυτό θα το πάρω για εκείνον!" και έχεις έναν ακόμα λόγο να ανυπομονείς να τον συναντήσεις...
Και η μαγική στιγμή όταν αυτές οι δυο μέρες συμπίπτουν και σκέκεστε ο ένας απέναντι από τον άλλο:
- Έχω κάτι για σένα...
- Τι;! Γιατί; Έχω κι εγώ κάτι για σένα!

Some days you see him coming smiling, with a gift bag in his hands, with no particular reason...
Some days you wake up and you find an idea illuminating your mind, "I need to get him that, it'll be perfect, he'll love it.." or you spot something while shopping and the lightbulb goes on "I'll buy this for him!" and this is one more reason you can't wait to meet him...
And the magic moment when those days are one day and you stand in front of each other:
-This is for you...
- What?! Why? I have something for you too!

 
Το δώρο που μου πήρε εκείνος δεν θέλει και πολλές εξηγήσεις, είναι ένα ρολόι στα χρώματά μου!
Εγώ του πήρα κρέμα για τα χέρια σε ξηρή μορφή από το Lush, την Tiny Hands, που εκτός που κάνει το δέρμα τρομερά απαλό, τρελαίνομαι να την μυρίζω στα χέρια του (και να την χρησιμοποιώ κι εγώ εννοείται!). Κι ένα κουτάκι με σοκολατάκια, που θυσιάστηκα και τα έφαγα αμέσως γιατί το κουτάκι το πήρα για να μπει μέσα η κρέμα! Παράλειψη του Lush, πρέπει να το πω, δεν έχουν προβλέψει που θα μπουν τα προιόντα τους αυτού του είδους, τα οποία είναι πολύ ευαίσθητα, εκ των πραγμάτων λιώνουν πολύ εύκολα (αυτός είναι ο σκοπός τους) αλλά και ξεραίνονται αν μείνουν σε επαφή με τον αέρα. Οπότε έπρεπε να αυτοσχεδιάσω και να βρω εγώ ένα κουτί που να είναι στο σωστό μέγεθος, μεταλλικό (ένα χαρτονένιο δεν θα εξυπηρετούσε) και που να μου αρέσει για τον Χ. Το περιεχόμενό του ήταν extra bonus και για τους δυο!
The gift for me is self-explanatory, it's a watch in my colours!
I got him a hand cream in dry form from Lush, Tiny Hands , that gives you really soft skin and I love its perfume on his hands (and of course using it myself!). And a chocolate tin box that I had to make the sacrifice and get it empty by eating the chocolates because I bought  the box to put in it the Tiny Hand! I think this is a big omission, Lush has to provide packaging for this kind of products, they melt very easily (that is the point!) and they dry out if they come in condact with air. So I had to improvise and find a box in the right size, not made from cardboard that I would like for X. The content was an extra bonus for the both of us!

No comments:

Post a Comment