Monday, August 22, 2011

Χαρούμενη ημερομηνία! - Happy Date!

Σαν σήμερα πριν 2 χρόνια παντρεύτηκε ένας πολύ αγαπημένος μου ξάδερφος και τώρα εκείνος κι η γυναίκα του περιμένουν το αγοράκι τους. Πέρσι τέτοια μέρα παντρεύτηκε μία πολύ αγαπημένη μου φίλη που περιμένουν κι εκείνη  με τον άντρα της μωράκι. Επίσης βαφτίστηκε ο πολυαγαπημένος μου ανεψιός!
Οπότε σήμερα ξύπνησα νιώθοντας πως είναι γιορτή, μία προσωπική μου γιορτινή ημέρα!

Two years ago this day a favorite cousin of mine got married. Last year it was a loved friend's turn and the christening of my nephew. So today I woke up feeling it's a day to celebrate! One personal celebration!

Christening Favor

Αυτές είναι οι μπομπονιέρες από την βάφτιση του Θοδωρή. Είναι μαγνητάκια για το ψυγείο, σε 5 σχέδια, από τα οποία κρέμονται διάφορες κορδέλες με κουφέτα, χάντρες και μια ετικέτα με το όνομά του. Τα υλικά τα παράγγειλε η αδερφή μου από το internet (την πρώτη φορά της έστειλαν ροζ μαγνητάκια αντί για γαλάζια αλλά ευτυχώς είχαμε περιθώριο χρόνου για την αλλαγή!) και τις φτιάξαμε εκείνη, η μαμά μας κι εγώ.

This is the favor from my nephew's christening. They were handmade by my sister, mum and me. My sister ordered everything online and we spend two days putting them together. At first they send pink fridge magnets instead of blue but luckily we had enough time to correct the mistake!


Ο μπαμπάς μου μου έφερε ένα ωραίο, γερό κλαδί στο οποίο προσάρμοσε βάση κι εγώ το έβαψα με λευκό σπρέυ για να κρεμάσουμε εκεί τις μπομπονιέρες και να τις μοιράσουμε.

My dad brought me a nice, strong brunch and I spray-painted it white so we could hang the favors at the church. 


Αυτή είναι η παιδική μπομπονιέρα, ένα μπουκαλάκι για σαπουνόφουσκες στο οποίο βάλαμε αυτοκόλλητο με τυπωμένο το όνομά του και δέσαμε ένα τουλάκι με smarties. Η αυλή της εκκλησίας γέμισε φούσκες!

All the children got this little bottle  after the ceremony so the churchyard was full of bubbles! We printed his name on self adhesive paper and tied tulle full with smarties on the bottle!


No comments:

Post a Comment