Saturday, August 13, 2011

In my bag

Πήγα την καινούργια τσάντα για καφέ. Εντάξει, πήγαμε με την Ιωάννα και τον Χρήστο για καφέ και είχα την τσάντα.

I took the new bag to buy it a cup of coffee in my favorite cafe. Ok,  Ioanna, Christos and me went to drink coffee and I had the bag with me.

Η αδερφή μου κι εγώ διαβάζαμε περιοδικά που υπήρχαν στο καφέ. Είναι το καφέ Φραντζής, στην οδό Μητροπόλεως στη Βέροια που εκτός από το ότι είναι πανέμορφο, προσεγμένο και με υπέροχους καφέδες έχει επίσης γλυκά, σάντουιτς και ψωμί. 

My sister and I flipped through magazines that were available at the cafe (favorite past time!). We were at the cafe Frantzis, on Mitropoleos str., Veria. Great coffees, pastry, sandwiches and bread!


Μία από τις αγαπημένες μου στήλες σε περιοδικά ή άλλα blogs είναι το "Τι έχεις στην τσάντα σου;". Ευτυχώς συγκρατούμαι και δεν ρωτάω και τις φίλες μου. Προς τιμήν της Τσάντας λοιπόν θα το κάνω κι εγώ.

I love "What's in your bag" in other blogs or magazines and I restrain myself from asking my friends to show me the contents of their bags (with difficulty). I think that now is a good moment to do it, as I am obsessed with the new bag.



Μου άρεσε πολύ που το Moleskine είχε τις αυτοκόλλητες διαφάνειες που τις κολλάς πάνω στους χάρτες και σχεδιάζεις το κάθε δρομολόγιό σου. Αλλάζεις την διαφάνεια με κάθε νέα διαδρομή χωρίς να μουτζουρώνεις τον χάρτη.

I loved the adhesive tracing paper in the Moleskine, you use it on the maps to mark each of your routes so you don't smudge the map!

Σίγουρα θα προστεθούν κι άλλα βάρη!

I' m sure I'll be adding weight!

No comments:

Post a Comment