Sunday, August 14, 2011

My photo box

Όταν είδα το φοβερό κουτί για φωτογραφίες που έφτιαξε η Marion Smith εντυπωσιάστηκα τόσο που αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου. Δυστυχώς δεν ήταν δυνατόν να έχω το kit που χρησιμοποίησε εκείνη οπότε αρκέστηκα σε απλά χαρτόνια για χειροτεχνίες και αναγκάστηκα να φτιάξω μόνη μου τους φακέλους καθώς δεν μπόρεσα να βρω πουθενά στην Βέροια τετράγωνους χρωματιστούς. Αλλά το μεγαλύτερο εμπόδιο ήταν η ανικανότητα μου να τραβήξω ή να κόψω μια ίσια γραμμή καθώς και η έλλειψη υπομονής ή οποιασδήποτε δεξιότητας. Όμως ο ενθουσιασμός μου γι' αυτό το καταπληκτικό κουτί ήταν τόσος που τίποτα δεν κατάφερε να με πτοήσει! 

In her blog Marion Smith shows how to make a photo box and I was so impressed by hers that I decided to give it a try. I had to buy simple scrapbook paper because I couldn't have the kit she used and to make my own envelopes because no square colorful ones were to be found in Veria (yes, that's true). Lacking any skills and patience were no obstacles either, I just had to have my own photo box!


Μέσα στο κουτί έχω βάλει φωτογραφίες, Cds και μικρά άλμπουμ που έχω φτιάξει αλλά αυτά είναι μια ιστορία για κάποια άλλη μέρα!

In my box I have photos, cds, tabs and handmade mini scrapbooks, but these are another post altogether!





Στο Μόναχο, που πιστεύω πως θα βρω περισσότερα υλικά, σκοπεύω να φτιάξω κι άλλα κουτιά κι αν καταφέρω να τα κάνω πιο καλοφτιαγμένα νομίζω πως θα είναι ωραία δώρα.

I intend to make more boxes in Munich because I hope that I'll find more supplies there. If they turn out nice enough I think they are a nice gift!

2 comments:

  1. Μαράκι, είμαι σίγουρη πως στο Μόναχο, θ αβρεις πολλά περισσότερα από αυτά που νομίζεις....Είσαι καλή στο να φτιάχνεις μαγικά κουτιά και μαγικές γωνιές...Κράτα λοιπόν και μια μικρη γωνίτσα για εκείνες τις δυο ανόητες που κάποτε μένατε μαζί και πίνατε καφέ τρώγοντας μπισκοτάκια κανέκας....
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  2. Εννοειται! Σας αγαπω πολυ...

    ReplyDelete