Thursday, September 15, 2011

Όταν γιορτάζει η καρδιά...

Σήμερα έχω μια επέτειο. Τριπλή. Επέτειο δική μου, δηλαδή της καρδιάς μου.
Today I have an anniversary. Mine. I mean my heart's.

unknown

Πριν πολλά πολλά χρόνια ξημέρωσε αυτή η μέρα που έμελε να είναι αυτή που θα μου έφερνε ότι περισσότερο είχα ονειρευτεί κι επιθυμήσει.
Many years ago today was the day that would bring me everything I ever dreamed or desired.

Και ξέρετε το ρητό που λέει "Βγες να κυνηγήσεις αυτό που θέλεις, δεν θα έρθει να σου χτυπήσει την πόρτα...", για μένα είναι τελείως άκυρο, εμένα όλα ξεκίνησαν επειδή άνοιξα την πόρτα που χτύπησε...
You know the saying "Chase after what you want, it won't come knocking on your door", well that's completely untrue in my case, because this is exactly how it happened!
 
Είναι όμορφες οι μέρες που σημαίνουν κάτι ξεχωριστό και μυστικό για τον καθένα μας. Εμένα η δική μου μου θυμίζει πως η ζωή σου φέρνει τα πιο υπέροχα δώρα και εκπλήξεις εκεί που ανέμελος σκέφτεσαι τα δικά σου. Επίσης ποτέ μην αποκλείεις και μην ξεγράφεις τίποτα και πως αν κάτι είναι γραμμένο να γίνει, θα γίνει όσα εμπόδια κι αν βρεθούν στον δρόμο ή καθυστερήσεις. 
The days that mean something  special and secret of each of us are precious. Mine reminds me that life brings you the most wonderful gifts and surprises when you are unaware thinking about nothing at all. And to never say never and that if something is meant to be nothing and no one can stop it from happening.

Και να είμαστε απόλυτα σαφής με όσα ζητάμε και ευχόμαστε γιατί αν η παραγγελία είναι σωστή, παίρνουμε ακριβώς αυτό που θέλαμε!
And to be specific with what we ask or wish because if you fill the order correctly you are going to get exactly what you wanted!

Με πολλή αγάπη...
With much love...

No comments:

Post a Comment