Wednesday, September 28, 2011

Ο γατούλης μου - My cat

Ο γατούλης μου δυστυχώς έμεινε στην Ελλάδα.
My cat unfortunately had to stay in Greece.


Η μαμά μου, που τον φιλοξενεί, μου έστειλε με mail φωτογραφία του να κοιμάται στο νέο του αγαπημένο μέρος, το καινούργιο της ταψί.
He now lives with my parents and my mum e-mailed me a photo of him sleeping in his new favorite spot, a roasting pan...


Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο αγαπάω αυτό το ζωάκι. Τον πήρα 5 μηνών, με ένα μάτι, το άλλο το έχασε παίζοντας με τα αδερφάκια του. Μια φορά που ήμασταν στην κτηνίατρο για το εμβόλιο του με πλησίασε ένας πιτσιρίκος που μας περιεργαζόταν λίγη ώρα και με ρώτησε: "Το άλλο μάτι πότε το ανοίγει;". "Κάθε απόγευμα στις 5!" παραλίγο να απαντήσω αλλά συγκρατήθηκα. Πάντως δεν του δημιουργεί κανένα πρόβλημα το ότι έχει μόνο ένα μάτι, πηδάει, τρέχει και κάνει τρέλες σαν όλα τα γατιά. Αλλά κυρίως τεμπελιάζει. 
I can't start to describe how much I love this animal. He was 5 months when he came into my life, one-eyed, missing the other eye while he played with his siblings.  At one visit to the vet for his vaccine, a little boy came close and asked me "When does he open his other eye?" "At 5 in the afternoon" I almost replied... He doesn't even know his handicap, he does all the crazy things any self-respecting cat does. But mainly he spends his days relaxing.


Στο συγκεκριμένο βίντεο μπορείτε να τον ακούσετε να γουργουρίζει ενώ κοιμάται ανέμελος με το καλώδιο του laptop μου στο στόμα. Ναι, φυσικά και ξέρω πόσο επικίνδυνο είναι αυτό, δεν ήταν στην πρίζα αλλά όποιος έχει γάτα ξέρει την ματαιότητα του αγώνα κατά της ριψοκίνδυνης ζωής τους!
In this video you can hear him purr asleep, ignorant of the fact he has my laptop cord into his mouth. Yes, I know how dangerous this is, it was unplugged, but believe me I do!
Επίσης πίνει νερό μόνο από χαμηλό γυάλινο ποτήρι κι αυτό  το πήρα απόφαση μετά τις πρώτες δυο τρεις νύχτες που ξύπνησα από τον ήχο που έκανε πίνοντας από το ποτήρι ΜΟΥ πάνω στο κομοδίνο ΜΟΥ. Οπότε απέκτησε το δικό ΤΟΥ γυάλινο, ανθρώπινο ποτήρι...
He also drinks water only from glass tumblers. I learned this lesson after the third night he waked me up with the sound he made drinking from MY glass, on MY nightstand. He won his own human glass...
Οι πιο γλυκές μας στιγμές ήταν όταν εγώ περνούσα μια δύσκολη αλλά ταυτόχρονα υπέροχη φάση, είχα επιστρέψει στην Θεσσαλονίκη και ζούσα πρώτη φορά στην ζωή μου μόνη μου και είχα και μεγάλες μάχες να δώσω, αλλά είχα τον Πριγκιπάκο... Να με ξυπνάει το πρωί, πρώτα με ένα προειδοποιητικό νιαούρισμα (ανεβαίνω!) κι ύστερα όλη η πορεία του πάνω στο κρεβάτι μέχρι να φτάσει και να τον αφήσω να τρυπώσει κάτω από το πάπλωμα, και να γουργουρίσει στην αγκαλιά μου. Ή να ακούμε σπαραξικάρδια τραγούδια στο ραδιόφωνο, καθισμένοι στο πάτωμα της κουζίνας. Ή να σέρνω το ριχτάρι έξω στην βεράντα, με το  άλλο χέρι να κουβαλάω εκείνον και να φωνάζω "Ε, όχι, Πρίγκιψ! Όχι να κατουρήσεις και το ριχτάρι Laura Ashley!". Και στον γάμο της αδερφής μου, με πολύ κόσμο στο σπίτι όσο εκείνη ντυνόταν νύφη και τον Πρίγκιπα, με τον μπορντώ του φιόγκο, να έχει πιάσει την καλύτερη θέση, στην κούνια στην βεράντα!
Our best moments were when I was through a difficult yet wonderful period, I had returned to Thessaloniki, living all alone for the first time in my life, well not really, I had Prince! He woke me up every morning, jumping on my bed but not without a warning "meow". He then proceed  under my blanket, into my arms, to sleep and purr. He sat with me on the kitchen floor to listen to heartbreaking songs from the radio. I once took him out to the balcony, dragging a throw and yelling "No, Prince, no, you can't pee on the Laura Ashley throw!". And on my sisters wedding day, with people visiting while she got ready, Prince, wearing a maroon bow sat on the best spot, the swing in the porch!


Πολύ μου λείπει το γατί μου...
I desperately miss my cat...

Ει, ψιτ! Ο Πρίγκηπας ρωτάει αν έχετε καμιά ωραία γατούλα να του γνωρίσετε!
Psst! Prince asks if you happen to know a cute kitten to introduce to him!

No comments:

Post a Comment