Thursday, September 1, 2011

September!

Αγαπημένο μου, παραμελημένο blog,
Dear, neglected blog,
να σου συστήσω τον αγαπημένο μου μήνα...
I'd like to introduce you to my favorite month...
Είναι ο μήνας που έχω γενέθλια, που μου έφερε τον έρωτα της ζωής μου, που κοκκινίζει τα μήλα στην Ραχιά για να κλέβω 2, για εκείνον και για μένα ξημερώματα Κυριακής...
My birthday month, the one that brought me the love of my life, that paints the apples in Rahia red so I can steal 2, one for him, one for me on a Sunday sunrise...

Unknown

Ο μήνας που με έφερνε πάντα στα αγαπημένα μου μέρη στον κόσμο, τα βιβλιοπωλεία, με την τέλεια μυρωδιά του χαρτιού και των σχολικών, με τις καινούργιες κασετίνες και τα χρωματιστά μολύβια. 
Την ομπρέλα και τους φίλους του σχολείου με τις ιστορίες των διακοπών.
The month that took my footsteps into the most beloved places in the world, the bookstores. For new school supplies and the smell of books.
My umbrella and the friends back from the holidays.

Την έκθεση στη Θεσσαλονίκη, που ξαναγέμιζε κόσμο και φοιτητές και φρέσκα ρούχα στις βιτρίνες.
 The fair of Thessaloniki, with streets full of students and stores with new clothes.

Την ανακούφιση της δροσιάς και τα πρώτα χουχουλιάσματα του απομεσήμερου με ζεστό καφέ και κουβερτούλα. Και ξαφνικά ένα ακόμα τελευταίο χάδι του καλοκαιριού, κάθε Σεπτέμβρη, χαμογελαστό.
The relief of lower temperatures and evenings with a light blanket and hot coffee. And, always, one last caress of the summer.

Ο μήνες με τις καλύτερες βουτιές στην θάλασσα, για εμάς τους λίγους.
The best month for going to the sea, away from the summer  crowds.


Ο μήνας που για μένα φέρνει ουσιαστικά την αρχή της χρονιάς και την ανανέωση. 
The month with new beginnings.
Καλό μήνα σε όλους!
I wish you all a happy September!

1 comment:

  1. This post... so beautiful and poetic...!
    Happy beggings to you to!

    ReplyDelete