Wednesday, October 19, 2011

Surprise!



Είναι πολύ όμορφο κάποιος να σου χαρίζει ένα δώρο χωρίς ιδιαίτερο λόγο, μόνο γιατί περνούσε από το αγαπημένο σου μαγαζί... Και κυρίως αν σε ξέρει τόσο καλά που σου διαλέγει ακριβώς αυτά που κι εσύ θα διάλεγες!
It's great when someone gives you a gift just because your favorite store was on his way... Specially if he knows you so well that he picks for you the things you would have picked yourself!


Δηλαδή δύο masking tapes ή αλλιώς washi tapes Kamoi Kakoshi. Μου αρέσει πολύ να τις χρησιμοποιώ στο λεύκωμά μου, να κολλάω carte-postale στον τοίχο, να πακετάρω δέματα, μεχρι και στην θήκη του κινητού μου έχω βάλει και έγραψα πάνω το όνομά μου γιατί -κι αυτό είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά τους- μπορείς να γράψεις πάνω τους και επίσης ξεκολλάνε χωρίς να αφήνουν σημάδια. 
That would be 2 masking tapes or washi tapes Kamoi Kakoshi. I love using them in my journal, stick with them postcards on the wall, for my packages, I even stuck some on my cellphone case and wrote my name on it as -and this is one of their best features- you can write on them and also, taking it off doesn't leave a mark.

Οι συγκεκριμένες που μου διάλεξε αυτός ο κάποιος που με ξέρει καλά είναι απλά τέλειες γιατί:
η μία είναι ριγέ, άσπρη-ΡΟΖ (δεν νομίζω να χρειάζεται να εξηγήσω κάτι άλλο...)
και η άλλη καρώ πράσινη-κόκκινη και πλησιάζουν Χριστούγεννα...
 The 2 that-he-who-knows-me-so-well picked for me are just perfect because:
one of them has stripes, white and PINK (no further explanation needed...)
and the other is harlequin pattern, green-red and Christmas is coming...

Το βιβλιαράκι γράφει "Μαγειρεύω για σένα" (ναι, οι γνώσεις μου των γερμανικών έχουν βελτιωθεί ή για να το θέσω καλύτερα: υπάρχουν...).
- "Εδώ θα σημειώνεις όλες τις τέλειες συνταγές που θα μου φτιάχνεις..."
Οκ, και vice versa!
The script on the little notebook says "Cooking for you!" (yes, my knowledge of german has improved or should I say: exists ...)
- "This is where you will write down all the great recipes you'll be cooking for me."
OK, and vice versa!

Υ.Γ  Το αγαπημένο μου μαγαζί στο Μόναχο είναι το Semikolon. Τυπώνουν λευκώματα, άλμπουμ, σημειωματάρια με τα καλύτερα χαρτιά, επίσης φτιάχνουν κουτιά, έχουν κόλλες αλληλλογραφίας, φακέλους, αυτοκόλλητα, στυλό, ημερολόγια, προιόντα Moleskine, και είναι παράδεισος για ανθρώπους σαν εμένα που τα είδη γραφικών τους παθιάζουν! Έχουν συλλογή με χαρτιά για προσκλητήρια, ευχετήριες κάρτες, κόλλες περιτυλίγματος και όλα είναι όμορφα και πολύ καλής ποιότητας. Το ξέρω, έχω περάσει ώρες εκει μέσα!
P.S. My favorite store in Munich is Semikolon. They print journals, photo albums, notebooks with the best quality papers, they also make boxes, they have papers and envelopes for letter writing, stickers, pens, calendars, Moleskine products and the store is a paradise for people like me, obsessed with stationery! They have a collection of papers for invitations, cards, gift wrapping paper and everything is beautiful and of top quality. I should know, I have spend hours in there!








No comments:

Post a Comment