Friday, November 4, 2011

Πόσο Νοεμβρίου έχουμε; 4th of November already?


Μου έλειψε το blog μου. Μου φαίνεται απίστευτο κι όμως μου έλειψε. Σκέφτομαι συνέχεια θέματα να γράψω και μπερδεύομαι από ποιο να άρχισω. Επίσης νιώθω μεγάλο εκνευρισμό που  δεν μπορώ να βγάζω τις φωτογραφίες που θα ήθελα. Εγώ κι η φωτογραφική δεν συνεργαζόμαστε και τόσο καλά. Κάθε φορά που κοιτάζω τις φωτογραφίες του λευκώματός μου από το προηγούμενο post για παράδειγμα, ανατριχιάζω.
Αυτά είναι τα προβλήματα μου! Κατά τα άλλα, αποφάσισα να εκτιμήσω τα δώρα του Νοέμβρη. Νομίζω όταν ήμουν μικρή ήταν ο πιο χάλια μήνας μου. Σκοτεινός, κρύος και βαρετός. Το τελευταίο ήταν ουσιαστικά το πρόβλημα. Οι υπόλοιποι σκοτεινοί και κρύοι μήνες είχαν υπέροχες γιορτές και γεγονότα που περίμενα με ανυπομονησία. Ο Νοέμβριος τίποτα. Μεγαλώνοντας άρχισα να τον εκτιμάω.
Κι αυτή είναι η λίστα που έφτιαξα σε 5 λεπτά με όσα μου αρέσουν στον Νοέμβριο:
* Τα ψητά κάστανα (που έρχονται επιτέλους να αντικαταστήσουν τα ψητά καλαμπόκια του καλοκαιριού)
* Στην απογευματινή ρουτίνα προστίθενται ζεστά ροφήματα, καινούργια περιοδικά, μουσική και... αρωματικά κεριά!
* Οι σοκολάτες είναι πλέον απαραίτητες για την επιβίωση με αυτές τις θερμοκρασίες κι όχι η αμαρτία που ποτέ δεν μπορώ να αντισταθώ.
* Ο μήνας που βουτάω τελικά στην χειμωνιάτικη μόδα. Έχω καταλήξει σε αυτά που θέλω να αγοράσω και παρά το κρύο οι βόλτες στα μαγαζιά είναι τέλειες! Όπως κι όλα τα καινούργια πράγματα που παίρνω. Ακόμα κι αν πρόκειται απλά για το κραγιόν της σεζόν ή μία πασμίνα, δεν χαίρομαι μόνο με τα ρούχα, παπούτσια, τσάντες!
* Αρχίζουν και εμφανίζονται οι ταινίες που πρέπει να δω φέτος και τα βράδυα στο σινεμά με ποπ κορν, coca cola και ζαχαρωτά ξαναγίνονται επιθυμίες που εύκολα πραγματοποιούνται. (σημείωση: μου λείπει το φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!)
* Απογεύματα σε ζεστά καφέ με ωραία μουσική και ωραίο κόσμο. Μέχρι τώρα ποιος ήθελε να κλειστεί μέσα; Εγώ πάντως προτιμούσα τις βόλτες στα όμορφα πάρκα και να κάθομαι στα Biergartens του Μονάχου!

Εσείς πώς νιώθετε για τον Νοέμβριο; Τι σας αρέσει σ΄αυτόν;

Υ.Γ. Μην ξεχνάμε ότι αρχίζει και μυρίζει Χριστούγεννα...!

I've missed my blog. I can't believe it but it's true. I keep thinking about what to write  and I get confused and I don't know where to start from. I also get frustrated because I can't take the photos I want, my camera doesn't cooperate... I cringe when I look at the photos of my journal in the previous post.
These are my problems! On the other hand I have decided to appreciate the gifts of November. When I was little it was my worst month. Gloomy, cold and boring. The last one was the main problem as the rest of the gloomy, cold months also held wonderful holidays and occasions I was looking forward to! November, nada! But I grew fond it...
This is my 5 minutes list of the things I love about November:
* Grilled chestnuts (at last filling in the void from summer's grilled corn)
* Adding to the evening routine: hot drinks, new magazines, music and scented candles!
* Chocolate is necessary for survival not just my sinful luxury.
* I dive into winter fashion. I have decided what I want and despite the cold, shopping is so pleasurable! All my new stuff too! Even the season's lipstick or a pasmina, not only clothes, shoes, bags make me happy!
* Because of all the new movies, nights at the cinema with pop corn, coca cola and candy are a wish easily fulfilled. (I miss the Thessaloniki Film Festival desperately!)
* Evenings in cosy cafes, with nice music and a nice crowd. Up til now who wanted to get crammed inside? I for sure preferred walks in the beautiful parks of Munich and sitting in  Biergartens!

How do you feel about November? What do you like about it?

P.S. And don't forget it's starting to smell like Christmas!

My November

Vera Wang slimming top
$345 - lespommettes.com

Guerlain KissKiss Lipstick
$32 - bloomingdales.com

Set of 12 Scatter Leaves
$7.95 - crateandbarrel.com

No comments:

Post a Comment