Saturday, November 26, 2011

Νέα ρουτίνα ομορφιάς - New beauty regime

Ακολούθησα τις υποδείξεις της Garance Dore και ξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτά τα προιόντα πρωί και βράδυ. Είχα καταλάβει πως το δέρμα μου δεν ήταν πολύ χαρούμενο με το κλίμα του Μονάχου ή απλά με την αλλαγή κλίματος και το κρύο και πως κάτι έπρεπε να γίνει. Ελπίζω πως το βρήκα. Προς το παρόν είμαι μια χαρά και κυρίως γιατί εγώ πάντα μισούσα να πλένω με νερό το πρόσωπό μου -εκτός των άλλων το ένιωθα μετά αφυδατωμένο- κι ας με κορόιδευαν μερικοί μερικοί, (όνοματα δεν λέμε, Ιωάννα και Χ. είναι οι πρώτοι που μου έρχονται στο μυαλό)! Θα σας κρατήσω ενήμερους!
I decided to follow Garance Dore's suggestions and I've started using those products morning and night. I knew my skin wasn't happy living in Munich climate, or just living in a new, cold climate and I had to do something. I hope I found it! So far everything is going super and luckily I've always hated using water to clean my face anyway, for many reasons, one of them being it made my skin feel dry afterwards (and I never cared about those who made fun of me, my sister and X are the first who come in mind)! I'll keep you posted!


Εγώ πρόσθεσα ένα ακόμα προιόν το πρωί, πιστεύω ότι είναι απαραίτητο για όλους, παντού και πάντα αλλά εγώ έμαθα ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό από τα 18 μου. Μου το είπε ο πρώτος μου δερματολόγος γιατί έχω πολύ ανοιχτόχρωμο και ευαίσθητο δέρμα, αλλά αυτό το ήξερα ήδη, ζούσα με ένα κόκκινο και καμμένο πρόσωπο με το που έμπαινε ο Μάιος!
I had to add one more product for the morning, I think it is necessary for everyone but I have learnt to live with it since I was 18 and my first dermatologist said that my skin is too fair and sensitive -I already knew that, the hard way, I am Greek, lots and lots of sunshine and a red and burnt face for me!


Update (29-11-2011) : Το δέρμα μου δεν ήταν ποτέ πιο απαλό και φρέσκο!
Update (29-11-2011) : My skin has never been softer and fresher!

No comments:

Post a Comment