Saturday, December 24, 2011

Καλά Χριστούγεννα! - Merry Christmas!

Σας στέλνω την ευχή μου μέσα από την καρδιά μου: Να έχετε τα Χριστούγεννα που ονειρεύεστε! Και να πάρετε πολύ ωραία δώρα!
I'm sending you my wish from the bottom of my heart: To have the Christmas of your dreams! And nice presents!


Εγώ μόλις σήμερα τέλειωσα με το τύλιγμα των δικών μου αλλά δεν αγχώθηκα καθόλου. Νομίζω αυτές ήταν οι γιορτές που ονειρευόμουν φέτος... Χωρίς άγχος και την πίεση που επέβαλλα πάντα στον εαυτό μου να είναι όλα τέλεια. Κατάλαβα επιτέλους πως τέλεια Χριστούγεννα δεν υπάρχουν και ιδίως φέτος που θα τα περάσω πρώτη φορά χωρίς την οικογένειά μου. Μου αρκεί να είναι γαλήνια και χιονισμένα (το δεύτερο ξέρω ήδη πως πρέπει να το ξεγράψω). Δεν μου λείπουν ούτε τα πάρτυ ούτε οι βόλτες για ποτά ούτε τα πολλά και ακριβά δώρα. Μου λείπουν μόνο οι άνθρωποι που αγαπάω, όλα τα άλλα τα έχω. Έχω τον Χ και το όνειρό μου για την ζωή μας και τα εισιτήρια για Ελλάδα σε λίγες μέρες!
I just finished wrapping mine. No stress. This is the Christmas of my dreams, no self-inflicted pressure for everything to be perfect. I've learned there is no perfect Christmas, specially now I'm going to be away from my family for the first time ever. All I want is calmness and snow (I can forget the second, I know it already). I won't miss the parties, the bars, the many, expencive presents... Only those I love. Everything I want, I've got it, with X, my dream for our life and tickes for Greece in a few days!





Ξέρω πως θα περάσουμε πολύ ωραία με την οικογένειά του και η μόνη μου αγωνία είναι τα κιλά που θα πάρω! 
Διάβαζα ένα άρθρο γραμμένο από μία γυναίκα που η επιλογή της είναι να μην κάνει γιορτές με τα παιδιά και τα εγγόνια της, να μην ταλαιπωρηθεί με ταξίδια και ψώνια αλλά να μείνει σπίτι της και να κακομάθει τον εαυτό της. Να ξυπνήσει το πρωί των Χριστουγέννων με την σκέψη "Τι έχω να κάνω σήμερα; Ό,τι θέλω!". Εμένα με τρομοκρατεί η ιδέα να ξυπνήσω τα Χριστούγεννα ολομόναχη αλλά βρίσκω πολύ παρηγορητικό να ξέρω πως υπάρχει και διαφορετικός τρόπος σκέψης. Επίσης νομίζω πως πολλοί άνθρωποι θα προτιμούσαν να έχουν την λύτρωση της αυτοδιάθεσης από το μαρτύριο που βιώνουν κάνοντας γιορτές με άλλους, όταν αυτοί οι άλλοι τους είναι από αδιάφοροι έως ενοχλητικοί. Έχω ακούσει τέτοιες ιστορίες! Γι΄αυτό επιμένω: Ζήστε τα Χριστούγεννα όπως τα ονειρεύστε!
I know we'll have great time with his family and my only anxiety is about the weight I will gain! I was reading an article written by a woman that decided to spend the holidays alone and not with her children and grandchildren, to save herself from traveling and shopping. To wake up on Christmas morning with the thought " What have I to do today? Whatever pleases me!". The possibility of waking up alone on Christmas day petrifies me, but knowing there are other ways of thinking conforts me. And I have heard stories from people who would rather be alone than with those they are forced to be! So, I insist: Live the Christmas of your dreams!

Υ.Γ. Μαμά, μην ξεκρεμάσεις το γιορτινό στεφάνι από την πόρτα, εμείς θα κάνουμε διπλά Χριστούγεννα!
P.S. Mum, don't remove the wreath from the front door, we are going to have double Christmas!

No comments:

Post a Comment