Friday, January 13, 2012

2012 so far

Καλημέρα!
Φυσικά και αποφάσισα να γράψω σήμερα, Παρασκευή και 13! Ομολογώ πως είμαι λίγο προληπτική ή απλά αντιπαθώ τον αριθμό 13 αλλά αυτό δεν με σταμάτησε από το να φτιάξω έναν καφέ με σιρόπι βανίλια και αφρόγαλα και να προσθέσω στην καθημερινή μπανάνα μου ένα κρουασάν και μερέντα, και απολαμβάνοντας το πρωινό μου να αξιολογήσω το 2012 ως τώρα. 
Good morning!
Of course after all those days I decided to write again on Friday the 13th! I admit that I am superstitious or I just dislike the number 13 but it didn't stop me from making a coffee with vanilla syrup and steamed milk and adding a croissant and nutella to my everyday banana and so, enjoying my breakfast, to review 2012 so far.







Λοιπόν μου φαίνεται πολύ φιλικό! Δυστυχώς δεν έχω -όπως και οι περισσότεροι- πλήρη έλεγχο του προγράμματός μου κι αυτό με πνίγει αλλά ξέρω πως σύντομα όλα θα διορθωθούν. Επίσης έχω σχεδόν τελειώσει με το λεπτομερέστατο ιατρικό check-up μου και όλα είναι μια χαρά! Δεν ταλαιπωρήθηκα καθόλου, ήταν όλα δωρεάν (!) και αξιοποίησα τα θετικά που προσφέρει το σύστημα της Γερμανίας στο έπακρο. Μπορώ να έχω και δωρεάν μασάζ αλλά λυπάμαι τον άνθρωπο που θα μου το κάνει, την πρώτη και τελευταία φορά που το δοκίμασα διακόπηκε απότομα γιατί γαργαλιόμουν  και ταυτόχρονα ένιωθα έναν τεράστιο εκνευρισμό του στυλ "πάρε τα χέρια σου από πάνω μου!". Οκ, έχω πρόβλημα, το παραδέχομαι!
Κατά τα άλλα, οι αποφάσεις μου για το 2012 πηγαίνουν πάρα πολύ καλά και με χαρά μου σας ανακοινώνω πως με το που θα επιστρέψω από Ελλάδα θα πάω σχολείο! Να μάθω γερμανικά! (Άντε να δούμε!). 
Well, it's very friendly! Unfortunately, like most people I don't have full command on my schedule and this suffocates me but it's going to be fixed very soon! Also, I'm almost finished with my detailed medical check-up and everything's OK! It was all very easy and I didn't pay for anything or suffered at all! Some things in Germany are just great! I could even have free massages but this didn't work so well the first and only time I tried it, I wanted to yell "Take your hands off me!". Thankfully I managed to politely put a stop to it and I have no intention of ever trying it again. It is all me, the massage therapistic was very good!
My New Year's Resolutions are working perfectly and I am very proud to announce that when I get back from my Greek vacation I'm going to school! To learn german!

                                          ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΞΕΡΩ
                                       LIST OF LANGUAGES I ALREADY KNOW
                         (για να μπουν τα πράγματα στην θέση τους, δεν είμαι ανεπίδεκτη!)
                                                (so that nobody thinks I am thick)
* Ελληνικά (χαχα, είμαι αστεία!)                              Greek (yes, I am funny!)
* Αρχαία Ελληνικά                                                    Ancient Greek
* Λατινικά                                                                 Latin
* Αγγλικά                                                                  English
* Ισπανικά                                                                 Spanish

Πολύ ωραία!                                                            That's better!
Επίσης όταν γυρίσω από Ελλάδα (αχ, πόσο μου αρέσει να το λέω!) θα κάνω detox diet.  Ε, αποτοξίνωτική διατροφή; Πώς το λέμε στα ελληνικά; Τελος πάντων, αυτό. Θα το κάνω, κυρίως λόγω περιέργειας (βασική κινητήριος δύναμη στη ζωή μου!). Δηλαδή αφού περάσω 10 μέρες τρώγοντας γύρους, σουβλάκια, προφιτερόλ από το Lido, οτιδήποτε σερβίρεται σε ταβέρνα, σοκολατίνες και λοιπές πάστες, ψητά στα κάρβουνα και πίτες της μαμάς μου θα γυρίσω εδώ, αηδιασμένη με το φαγητό, και θα τρώω φρούτα και λαχανικά! Μια χαρά μου φαίνεται και ως χορτοφάγος για 10 χρόνια, πιστέψτε με δεν θα έχω κανένα πρόβλημα!  
Another thing I'll do when I'll return from my Greek vacation (I so much enjoy saying that!) is a detox diet. Mainly because I'm curius about it (the motivation for soooo many things in my life!). I mean after 10 days of eating gyros, souvlaki, profiteroles from Lido, anything they serve in a taverna, pastries with chocolate, psita (grilled meat) and my mum's pita, I will be disgusted with food and I'll only eat fruits and vegetables! Being a vegetarian for 10 years I can assure you it's not going to be a problem!
Ο καφές μου τελείωσε. Πάω να φτιάξω το τσάι μου τώρα, συνταγή της Martha Stewart. Πράσινο τσάι, κοπανισμένο τζίντζερ, κοπανισμένο ρόδι, λεμόνι, μέλι. Τα αφήνω 5΄, σουρώνω και απολαμβάνω!
Φιλιά! 
My coffee has finished. Now I'll make some tea with a Martha Stewart recipe: green tea, crushed ginger, crushed pomegranate, lemon and honey. I leave it for 5', I strain, and enjoy it!
Kisses!

No comments:

Post a Comment