Monday, August 13, 2012

One year


Πλησιάζει η γιορτή μου και φτάνουν τα δώρα μου από Ελλάδα. Θα προτιμούσα βέβαια να τα παραλάβω αυτοπροσώπως, να είμαι εκεί δηλαδή...
Άλλα σημαντικά νέα: το blog μου έκλεισε ήδη ένα χρόνο και στις 16 Αυγούστου θα κλείσω κι εγώ ένα χρόνο στο Μόναχο. Δεν μπορώ να πω το τυπικό "μα πως πέρασε έτσι ο καιρός, ούτε που το κατάλαβα..." αλλά ούτε και να φανώ αχάριστη, είμαι πολύ ικανοποιημένη από όσα καταφέραμε μέσα σ΄αυτόν τον χρόνο. Kαι παρόλο που μου λείπει η πατρίδα μου και όσα αυτή περικλείει, είμαι ήρεμη κι ευτυχισμένη. Πήρα τα όνειρά μου και πολύ αγάπη και ήρθαμε εδώ και μέχρι τώρα δεν το έχω μετανιώσει. Πιστεύω πως η εμπιστοσύνη κι η ελπίδα που είχα ήταν καλοί οδηγοί...
Και συνεχίζουμε...

My name day is close and my gifts from Greece are coming. I would rather receive them in person, to be there that is...
Other news: my blog is one year old and on the 16th of August I will have been in Munich for a year. I can not say the usual "How quickly has the time gone by..." but I don't want to be ungrateful either, I'm very pleased with everything we have succeed. Of course I miss my country and everything that includes but I am peaceful and happy. I took all my dreams and a lot of love and came here and I haven't regret it. I believe the trust and hope I had were good guides...
And we go on...

No comments:

Post a Comment