Sunday, October 9, 2011

Glow, free lifestyle greek magazine

Χθες ανέφερα το σύνδρομο στέρησης που έχω από ένα περιοδικό, το ελληνικό Glamour. Υπάρχει όμως κι ένα ακόμα που ολοκληρώνει το δράμα μου. Το Glow
Yesterday I mentioned how I miss greek Glamour magazine. Well, there is another one that concludes my tragedy. It's called Glow .
Glow


Αγάπησα αυτό το περιοδικό από την πρώτη μέρα που το συνάντησα, τυχαία σε ένα από τα σημεία που διανέμεται δωρεάν στην Θεσσαλονίκη, στο καφέ πάνω από το Βασιλικό Θέατρο, το καφέ Del'Arte, που με είχε πάει η Θεοδώρα. Τηλεφώνησα και τους είπα την διεύθυνσή μου και από τότε το Glow ερχόταν τελείως δωρεάν στο σπίτι μου. Κι έναν μήνα που μου το έκλεψαν από το γραμματοκιβώτιο της πολυκατοικίας (έμενα στην Κασσάνδρου!), πήγα στα γραφεία τους, σε ένα υπέροχο νεοκλασικό κτίριο στην Τσιμισκή και μια ευγενέστατη κοπέλα μου έδωσε το τεύχος που έχασα αλλά δυστυχώς δεν μπορούσε να μου στείλει με ένα μικρό φορτηγό όλα τα τεύχη που είχαν κυκλοφορήσει μέχρι να το ανακαλύψω! Τώρα ευτυχώς μπορώ να το ξεφυλλίζω online και ειλικρινά σας προτείνω να το κάνετε κι εσείς αν δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο τυπωμένο περιοδικό. Εμένα με κρατάει σε επαφή με την αγαπημένη μου πόλη και η αισθητική του είναι απαράμιλλη.
I fell in love with it the first time I saw it. It was at Cafe Del'Arte, the cafe on the rooftop of the Royal Theater of Thessaloniki, one of the spots it is distributed and anyone can take a copy for free. I was there with Theodora (who else? she introduced me to every great place in Thessaloniki when I returned there!). I called the magazine offices, I gave them my address and they since had it send to me for free. When one time it was stolen from my mailbox (I was living in a not very nice neighbourhood) I went to the lovely offices myself, in a wonderful Art  Deco building and a very polite secretary gave me another copy but unfornunately was not capable of sending a lorry to my home with every issue published before I had discovered it... I am very happy that I now can read it online and I would suggest you would take a look too, it really has impecable aesthetics...

No comments:

Post a Comment