Monday, October 10, 2011

Ημερολόγιο γενεθλίων - Perpetual birthday calendar

Έφτιαξα πανεύκολα αυτήν την ατζέντα για να μη χρειάζεται να σημειώνω γενέθλια, γιορτές κι επετείους κάθε χρόνο στο καινούργιο ημερολόγιο.
I made a very easy and simple book for birthdays, namedays and anniversaries so I don't have to write them down in the new calendar every year.


 Είμαι από τους ανθρώπους που αποκλείεται να ξεχάσουν γενέθλια και γιορτές αλλά τώρα έχουν προστεθεί και οι συγγενείς και οι φίλοι του Χ, και οι δικοί μου παντρεύονται και κάνουν παιδιά συνέχεια κι έτσι γίνεται όλο και πιο δύσκολο να μην χάσω τον έλεγχο! 
I never forget birthdays but now I also have the family and friends of X. and all my friends seem to be getting married and have kids so it's more and more difficult not to miss something!



Το ημερολόγιό μου έχει 12 σελίδες, μία για κάθε μήνα...
My calendar has 12 pages, one for each month...





Και κάθε μήνας έχει τρεις στήλες: γενέθλια, γιορτές, επέτειοι γάμου.
And each month has 3 columns: birthdays, namedays, wedding anniversaries.




Και φυσικά την οργανωτική μανία μου συμπληρώνουν ένα ροζ Μ ή ένα γαλάζιο Χ δίπλα σε κάθε όνομα ανάλογα αν είναι κάποιος δικός μου ή του Χ!
And a pink M or a blue X next to every name, depending on whose relative or friend it is complete my organizing mania!


Το ημερολόγιο μου είναι πολύ απλό και χειροποίητο, δεν χρησιμοποίησα καν εκτυπωτή αλλά εμένα μου αρέσει και το κυριότερο, εκπληρώνει μια χαρά τον σκοπό του: να μην ξεχάσω κανέναν από όσους αγαπάμε κυρίως τώρα που είμαστε μακρυά...
This is a very simple, handmade calendar. I didn't even use a printer, but I don't mind. I think it serves perfectly its purpose not to forget anyone who we love, specially now that we are not close to them...



No comments:

Post a Comment