Thursday, February 16, 2012

My garden

Ο Χ αποφεύγει αποφασιστικά οποιοδήποτε λουλούδι την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου. Ξέρει όμως πόσο τα αγαπώ και μου έχει φτιάξει έναν κήπο στο περβάζι του παραθύρου μας...
X stays decidedly away from flowers on Valentine's day. But he knows my love for them and has made a garden for me on our window sill.

 
Έχω μία λευκή ορχιδέα, ένα γιασεμί (το άρωμα του καλοκαιριού στα ελληνικά νησιά τώρα στην παγωμένη Γερμανία) και ένα τετράφυλλο τριφύλι για τύχη.
I have a white orchid, a jasmine (the perfume of summer in the Greek islands  now in frozen Germany) and a four-leaf clover for good luck.


Τώρα θέλω μερικές τουλίπες για το γραφείο μου, μου αρέσουν οι τουλίπες αυτόν τον μήνα, και ανυπομονώ για τα ανοιξιάτικα λουλούδια!
Now I need some tulips for my desk, I love tulips on February, and I'm looking forward to the spring flowers!

2 comments:

  1. Τι ωραίος κήπος!!!Εγώ έχω μόνο μια ορχιδαία κι ένα γιασεμί...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Α, μοιάζουν πολύ οι κήποι μας!

      Delete