Saturday, February 18, 2012

Swarovski Pen

Η πτήση επιστροφής μας από Ελλάδα μπορεί να χαρακτηριστεί θλιβερή. Όχι, δεν έφταιγε η αεροπορική εταιρεία ούτε οτιδήποτε άλλο έχει να κάνει με αεροδρόμια... Εγώ ένιωθα χάλια και οποιοσδήποτε μπορεί να φανταστεί γιατί... Οπότε καθώς ούτε το φαγητό και το κρασί ούτε ο καφές (συνήθως έχουν αποτέλεσμα) κατάφεραν να μου φτιάξουν την διάθεση ο Χ αποφάσισε να μου πάρει κάτι:
On our flight back from Greece I was quite miserable... I'm sure anybody can understand the reasons... Not even food and wine or coffee (usually sure bets) managed to make me feel better so Χ thought to buy me a present:

Ένα στυλό Swarovski από τον κατάλογο της Aegean Airlines...
A Swarovski pen from the Aegean Airlines catalogue...


Είναι λευκό-περλέ, γεμάτο κρυσταλλάκια και γράφει με μαύρο μελάνι. Εννοείται πως παίρνει ανταλλακτικό...
It's pearly-white, full of crystals, with black ink, which can be changed of course...


 Ομολογώ πως η διάθεσή μου βελτιώθηκε λιγάκι και έφτασε στα επίπεδα ενθουσιασμού από αυτό που βρήκε και μου πήρε ο Χ από το αεροδρόμιο μόλις προσγειωθήκαμε! Αλλά εκείνο θα σας το δείξω αύριο...
I confess that I was cheered up and then rather excited by what X found and gifted to me in the airport as soon as we landed! But I'll tell you all about it tomorrow!

Υ.Γ. Αυτό το στυλό είναι το τέλειο κόσμημα για την τσάντα μου! Όχι αυτήν, αλλά την καινούργια μαύρη, που πήρα από Ελλάδα... Κι αυτή άλλη ιστορία...
P.S. This pen is the perfect jewel for my handbag! Not that, but a new black one I bought in Greece... This is another story too...

No comments:

Post a Comment