Monday, March 12, 2012

Volkshochschule in Munich

'Η πώς να μάθετε γερμανικά.
Ή γιατί έχω εξαφανιστεί για άλλη μια φορά από το blog μου. Γιατί από τις 27 Φεβρουαρίου πηγαίνω σχολείο. 3 ώρες κάθε μέρα από Δευτέρα ως Παρασκευή.  Κι επειδή τίποτα δεν μπορεί να είναι απλό στη ζωή μου γράφτηκα με κάποιον μυστήριο τρόπο στο τμήμα που ξεκινάει το βιβλίο γερμανικών που κάναμε και με τον Χ από το κεφάλαιο 10. Εμείς είχαμε φτάσει ως το 4. Δηλαδή παράλληλα με τα μαθήματα έπρεπε να καλύψω και την ύλη άλλων 5 βασικών κεφαλαίων! Χάος! Πάντως είμαι στην ευχάριστη θέση να δηλώσω πως τα πάω μια χαρά. Αυτήν την στιγμή δεν θα κάνω άλλες δηλώσεις αλλά έχω πολλά να σας πω για το σχολείο!

Or how to learn german.
Or why I have disappeared again.
Because since the 27th of February I go to school. 3 hours daily, Monday to Friday.  But like all things in my life it couldn't be simple. I'm in the class that starts the book I was studying with X from chapter 10. We had left it on chapter 4. Problem! I had to solve this problem by studying alone 5 extra chapters! Well, I'm doing rather well... I have a lot to tell you about my school but not now. I have to study...!

No comments:

Post a Comment