Sunday, May 6, 2012

Spring is here

Είναι όμορφα τον Μάιο στο Μόναχο... Έχω φτιάξει και μια λίστα με μαγαζιά που θέλω να τσεκάρω, καφέ, εστιατόρια κ.τ.λ. αλλά μάλλον όλα θα περιμένουν να γυρίσω από το ταξίδι στην Ελλάδα. Η άνοιξη πάντως εμφανίστηκε μπροστά μου ξαφνικά, "μα πότε έγινε αυτό;" αναρωτιόμουν και κοιτούσα τα λουλούδια και τα καταπράσινα δέντρα... Κάπου ανάμεσα στα δρομολόγιά μου στην οδοντίατρο και το σχολείο την συνάντησα και ένα από τα ωραιότερα πράγματα που έφερε μαζί της ήταν η μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας. Και κάπου ανάμεσα σ΄αυτά τα δρομολόγια και την μάχη μου με την γερμανική γλώσσα πέρασε το καθολικό Πάσχα, τα γενέθλια του μπαμπά και του ανιψιού μου (την ίδια μέρα), του γαμπρού μου (μία μέρα πριν), το ορθόδοξο Πάσχα, η Πρωτομαγιά κι όλες οι άλλες μέρες που δεν έχουν μια ξεχωριστή ετικέτα αλλά είναι όλες τους μοναδικές και πολύτιμες...

Munich is beautiful in May.  I have a list of the cafes and restaurants I want to check out but they will have to wait until I get back from my trip to Greece. Spring is here, the 2 Easters (catholic and orthodox) are gone and so many things have happened as I was walking to the dentist and my german school...


No comments:

Post a Comment